Teams - 1. díl - úvod a využití pro komunikaci (webinář)
Webinář Teams pro neškolní organizace - 1. díl
Cíl kurzu
Vzdělávací webinář je určen účastníkům, kteří se chtějí naučit efektivně komunikovat v online prostředí Teams. Získají přehled o možnostech a využití aplikace Teams pro skupinové i soukromé konverzace, pořádání online schůzek různými cestami, vedení diskusí nad konkrétními dokumenty apod. Doporučujeme každému, kdo chce organizovat online schůzky, semináře, porady, výuku online a podobné akce.
Místo konání, termíny a ceny
Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín
Místo konání | Číslo termínu | Termín Čas | Kurzovné bez DPH včetně DPH | Poznámka | Přidat do košíku | |
---|---|---|---|---|---|---|
Online Hornopolní 3322/34 | 9925004 |
2025-12-22T00:00:00
2025-12-22T00:00:00
Na přání 90 minut |
5 800 Kč 7 018 Kč |
Cena je za skupinu max. 15 osob | Webinář Teams pro neškolní organizace - 1. díl |
Délka kurzu
2 vyučovací hodiny v 1 dnu
Obsah kurzu
- Představení Teams, účel a přehled možností. Nastavení aplikace uživatelem.
- Tvorba týmů, typy týmů, role a oprávnění, nastavení týmů. Úvod ke skupinám M365.
- Tvorba kanálů, typy kanálů, oprávnění, nastavení kanálů.
- Uživatel a jeho nastavení. Status, stavová zpráva.
- Týmová komunikace: Konverzační příspěvky, týmové úložiště souborů.
- Oznámení. Zmínky a značky pro oslovení konkrétních členů či skupiny uživatelů.
- Možnosti příspěvků (zvýraznění, důležitost, uložení na později, připnutí, reakce na něj...).
- Práce s týmovými soubory: Spolupráce v reálném čase, řazení a filtrování, vlastní šablony dokumentů, zobrazení...
- Soukromá komunikace (Chat): soukromé příspěvky, soukromé úložiště souborů. Další odlišnosti od týmové komunikace.
- Přidání souboru do týmové nebo soukromé konverzace a následná práce s ním. Kde všude se k němu dostanu?
- Vytvoření schůzky z kanálu nebo kalendáře Teams, volba Sejít se hned. Rozdíly mezi týmovou a soukromou schůzkou a následné souvislosti.
- Vytvoření schůzky z kalendáře Outlook. Odlišnosti a omezení.
- Jednorázové vs. opakované schůzky a jejich nastavení. Spuštění schůzky, její řízení, sdílení obsahu a obrazovky, ukončení schůzky.
- Dotazy účastníků a online diskuze (lze navíc až 30 min nad rámec plánovaného času).
Výchozí znalosti
Běžná znalost práce s internetovým prohlížečem. Vítána je znalost desktopové aplikace MS Outlook.
Pomůcky pro účastníka
- Materiály pro samostudium. V ceně kurzu.
- Volitelné: Online konzultace. Za příplatek 1200 Kč za hodinu.
Navazující kurzy
- Teams - 2. díl - praktické využití v týmu (webinář)
- SharePoint a Teams - práce s dokumenty (webinář)
- Forms - tvorba dotazníků a kvízů, sběr a analýza dat (webinář)
- Planner - nástroj pro týmovou spolupráci (webinář)
- To Do - osobní a týmové úkoly na jednom místě (webinář)
- Lze nakonfigurovat webinář Office 365 na míru pro uzavřenou skupinu dle Vašich potřeb. Kontaktujte nás.