To Do - osobní a týmové úkoly na jednom místě (webinář)
Webinář To Do
Cíl kurzu
Aplikace To Do je určena pro plánování a sledování každodenních úkolů. Funguje jako praktický digitální diář, který máte vždy po ruce: Je dostupný jak v desktopové verzi, tak také v online prostředí Office 365 nebo v mobilním telefonu či tabletu. Aplikace To Do vám pomůže vybrat ty nejdůležitější úkoly každého dne, určit jejich prioritu a dotáhnout je do konce. Můžete si vytvořit libovolný počet seznamů úkolů. Do každého seznamu můžete přidat libovolný počet úkolů. Samozřejmostí je nastavení termínů a připomenutí. Větší úkoly lze pomocí kroků rozdělovat na menší a přehlednější části, přidávat si k úkolům poznámky, sdílet úkoly s přáteli nebo spolupracovníky a spoustu dalšího. Všechny úkoly se automaticky zobrazují také v Outlooku.
Na webináři si ukážeme, jak výše uvedené možnosti v To Do provádět na počítači i v mobilním telefonu a propojení těchto informací do aplikací Outlook a Teams.
Pro ucelený pohled na problematiku spolupráce doporučujeme vzdělávání doplnit ještě webinářem Planner - nástroj pro týmovou spolupráci a Teams - 1. díl - úvod a využití pro komunikaci.
Místo konání, termíny a ceny
Místo konání | Číslo termínu | Termín Čas | Kurzovné bez DPH včetně DPH | Poznámka | Přidat do košíku | |
---|---|---|---|---|---|---|
Online Hornopolní 3322/34 | 9925002 |
2025-12-25T00:00:00
2025-12-25T00:00:00
Na přání 90 minut |
5 800 Kč 7 018 Kč |
Cena je za skupinu max. 15 osob | Webinář To Do |
Délka kurzu
2 vyučovací hodiny v 1 dnu
Obsah kurzu
- Co je to To Do, k čemu slouží, verze.
- Přihlášení a online prostředí: Přihlášení do Office365, spuštění aplikace To Do, popis prostředí.
- Přihlášení a prostředí desktopové verze To Do: Spuštění aplikace, správa účtu – přihlášení k více účtům, nastavení desktopové aplikace, popis prostředí.
- Přihlášení a prostředí mobilní verze To Do pro Android resp. iOS: Spuštění aplikace, správa účtu – přihlášení, popis prostředí.
- Struktura To Do: Můj den a návrhy, inteligentní seznamy, organizace úkolů.
- Můj den a jeho možnosti: Návrhy, naposledy přidané, ruční přidání úkolů, řazení úkolů.
- Inteligentní seznamy: Důležité úkoly, Plánované úkoly, Vše, Dokončeno, Máte přiřazeno, E-mail označený příznakem, Tasks (úkoly).
- Vlastnosti a možnosti úkolů: Přejmenování, důležitost, kroky/pod-úkoly, připomenutí, termín splnění. opakování úkolu. Kategorie. Připojení souboru. Poznámky. Odstranění úkolů a jejich obnovení.
- Využití Hastagů, štítků a ikon.
- Vyhledávání v úkolech.
- Organizace úkolů: Úkoly, kroky/pod-úkoly, seznamy úkolů, skupiny úkolů.
- Další možnosti a tipy: Spolupráce s Outlook Online a Outlook desktop. Spolupráce s Teams.
Výchozí znalosti
Běžná znalost práce s internetovým prohlížečem. Vítána je uživatelská znalost MS Outlook. Výhodou jsou znalosti na úrovni webináře Office 365 - první kroky, OneDrive a Outlook Online.
Pomůcky pro účastníka
- Záznam webináře pro samostudium. V ceně kurzu.
- Volitelné: Online konzultace. Za příplatek 1200 Kč za hodinu.