Office 365 - komunikace a správa dokumentů
OneDrive, SharePoint, Outlook, Teams a další aplikace
Akreditace: MSMT27636/2019-1-743
Cíl kurzu
Cílem kurzu je osvojit si pokročilé nástroje a funkce aplikací Office 365 zaměřených na firemní komunikaci a správu dokumentů. Kurz demonstruje klíčové nástroje umožňující sdílení a editaci dokumentů v on-line prostředí. Nad rámec tradičních kancelářských aplikací (Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook) je pozornost věnována i novým cloudovým nástrojům, které jsou přístupné zejména přes webový prohlížeč nebo prostřednictvím mobilních zařízení.
Místo konání, termíny a ceny
Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín
Místo konání | Číslo termínu | Termín Čas | Kurzovné bez DPH včetně DPH | Poznámka | Přidat do košíku |
---|---|---|---|---|---|
Tento kurz nemá aktuálně vypsán termín | 4 800 Kč 5 808 Kč |
Délka kurzu
14 vyučovacích hodin ve 2 dnech
Obsah kurzu
- Office 365 Intro (online): Představení MS Office 365 – přehled služeb, odlišnosti dle zvoleného plánu. Výhody a benefity oproti standardní desktopové verzi MS Office. Přihlášení k portálu služeb MS Office 365 a možnosti nastavení služeb uživatelem.
- Delve: Zobrazení informací a relevantních dokumentů a jejich třídění, správa profilu uživatele v Office 365, možnosti nastavení.
- OneDrive: Ukládání, sdílení, spolupráce nad soubory v reálném čase a synchronizace pracovních souborů v cloudovém prostředí OneDrive.
- SharePoint (online): webové stránky, knihovny pro ukládání souborů a spolupráce na nich, seznamy a průzkumy.
- SharePoint: Ukládání, sdílení, spolupráce nad soubory v reálném čase a synchronizace pracovních souborů v cloudovém prostředí SharePoint.
- Outlook (online): Knihovny SharePoint, Skupiny Microsoft 365.
- Možnosti práce s Online aplikacemi: Word Online, Excel Online a PowerPoint Online. Rozdíly od desktopových verzí.
- OneNote (online): Pokročilé možnosti práce s poznámkovým blokem, sdílení, tagování obsahu, práce s oddíly, zabezpečení obsahu.
- Teams: Nástroje pro spolupráci, týmová a soukromá komunikace, spolupráce nad soubory. Týmy, schůzky, integrace aplikací třetích stran.
- Sway: Interaktivní sestavy, prezentace, bulletiny. Struktura obsahu Sway, sdílení, integrace do sociálních sítí, možnosti zpřístupnění.
- Yammer: Interní sociální síť organizace. Přihlášení, konverzace a skupiny, nastavení profilu a oznámení.
- Stream: Streamování a sdílení videí v Office 365.
- Flow: Automatizace práce s cloudovými službami a systémy. Propojení služeb, nastavení pracovních postupů. Ukázka práce s aplikací, možnosti využití. Moje toky, Šablony.
- Další tipy a triky. Dotazy.
Výchozí znalosti
Znalost práce s PC včetně webového prohlížeče. Doporučujeme nejprve absolvovat kurz Office 365 - základní kurz.
Pomůcky pro účastníka
- Materiály v elektronické podobě. V ceně kurzu.
Navazující kurzy
- Office 365 - mobilní aplikace
- Office 365 - týmová spolupráce
- SharePoint pro uživatele
- SharePoint pro správce webového obsahu
- Lze nakonfigurovat kurz Office 365 na míru pro uzavřenou skupinu dle Vašich potřeb. Kontaktujte nás.