Projektový manažer

Planner - nástroj pro týmovou spolupráci (webinář)

Webinář Planner

Cíl kurzu

Planner je online nástroj umožňující organizovat týmovou práci pomocí intuitivní, vizuální správy úkolů. Umožňuje všem členům týmu srozumitelně, snadno a jednoduše sledovat i koordinovat projekty, sdílet soubory a komunikovat nad úkoly. Planner je součástí ekosystému Office 365 a soubory se na pozadí ukládají na SharePoint. Můžete okamžitě zahájit konverzaci nad konkrétním úkolem, můžete zde @zmínit kolegy z týmu (MS Teams). Snadno můžete kopírovat odkazy na jednotlivé úkoly, aby je bylo možné sdílet s kolegy a komunikovat o nich. Tato aplikace stojící na metodě Kanban je chytře integrována do celého prostředí Office 365 včetně aplikací Outlook, Teams a To Do.

Vzdělávací webinář je určen k tomu, aby všichni členové týmu porozuměli principům práce a byli schopni jednoduše a efektivně spolupracovat při řešení společných projektů. Pro ucelený pohled doporučujeme vždělávání doplnit ještě webinářem To Do - osobní a týmové úkoly na jednom místě.

Místo konání, termíny a ceny

Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Místo konáníČíslo termínuTermín
Čas
Kurzovné
bez DPH
včetně DPH
PoznámkaPřidat do košíku
Online 9925001 Na přání
90 minut
5 400 Kč
6 534 Kč
Cena je za skupinu max. 30 osob
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín

Délka kurzu

2 vyučovací hodiny v 1 dnu

Obsah kurzu

Výchozí znalosti

Běžná znalost práce s internetovým prohlížečem. Vítána je uživatelská znalost MS Outlook. Výhodou jsou znalosti na úrovni webináře Office 365 - první kroky, OneDrive a Outlook Online.

Pomůcky pro účastníka

Navazující kurzy

AutoCont stránky používají cookies. Pokračováním dále souhlasíte s použitím cookies.