Office 365 - týmová spolupráce
To-Do, Teams, Yammer, Staffhub a Planner
Akreditace: MSMT27636/2019-1-743
Cíl kurzu
Cílem kurzu je osvojit si pokročilé nástroje a funkce aplikací dostupných v Office 365 zaměřených na týmovou spolupráci. Nedílnou součástí požadavků na týmovou spolupráci je rovněž komunikace zainteresovaných osob v reálném čase, sdílení dokumentace a seznamu úkolů. Kurz seznamuje posluchače s klíčovými nástroji, které umožňují evidenci úkolů nejen jednotlivce ale i menších pracovních skupin.
Místo konání, termíny a ceny
Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín
Místo konání | Číslo termínu | Termín Čas | Kurzovné bez DPH včetně DPH | Poznámka | Přidat do košíku | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ostrava Hornopolní 3322/34 | 0120030 |
2020-02-26T00:00:00
2020-02-26T00:00:00
26.2.2020 8:00 - 14:30 |
2 200 Kč 2 662 Kč |
To-Do, Teams, Yammer, Staffhub a Planner | ||
Ostrava Hornopolní 3322/34 | 0120031 |
2020-05-05T00:00:00
2020-05-05T00:00:00
5.5.2020 8:00 - 14:30 |
2 200 Kč 2 662 Kč |
To-Do, Teams, Yammer, Staffhub a Planner |
Délka kurzu
7 vyučovacích hodin v 1 dnu
Obsah kurzu
- Office 365 Intro (online): Představení MS Office 365 – přehled služeb, odlišnosti dle zvoleného plánu. Výhody a benefity oproti standardní verzi MS Office. Přihlášení k portálu služeb MS Office 365 a možnosti nastavení služeb v MS Office 365 uživatelem.
- Outlook: Skupiny v Office 365, sdílení kalendářů, úkolů a kontaktů.
- To-Do: Aplikace pro správu úkolů a seznamů s úkoly. Úkoly, důležité úkoly, plánované úkoly, denní přehledy, vytváření seznamů, možnosti seznamu, řazení a motivy, import úkolů z aplikace Wunderlist.
- OneDrive: Ukládání, sdílení a synchronizace pracovních souborů v cloudovém prostředí OneDrive nebo SharePoint.
- Microsoft Teams: Nástroj pro spolupráci a skupinový chat. Týmy, schůzky, soubory. Integrace aplikací třetích stran.
- Yammer: Interní sociální síť organizace. Přihlášení, konverzace a skupiny, nastavení profilu a oznámení.
- Staffhub: Aplikace pro organizaci zaměstnanců. Plánování směn (požadavky na volno, výměna směny, nabídka směny, tisk rozvrhu směn), pracovní týmy, pracovní skupiny, soubory týmu, sledování času a reporting.
- Planner: Plánování v mobilní aplikaci. Moje úkoly. Centrum Planneru. Grafy. Možnosti nastavení.
- Dotazy.
Výchozí znalosti
Doporučujeme nejprve absolvovat kurz Office 365 - firemní komunikace a správa dokumentů.
Pomůcky pro účastníka
- Materiály v elektronické podobě. V ceně kurzu.
Navazující kurzy
- Project - efektivní řízení projektů a zakázek
- Další kurzy z balíku Microsoft Office - Excel, Word, Outlook, PowerPoint, ...