Procesní specialista

ITIL v3 Practitioner

Cíl kurzu

Naučit se používat koncepty Service Managementu důležité pro zavedení principů kontinuálního zlepšování – CSI - Continual Service Improvement. Naučit se aplikovat hlavní ITSM principy v konkrétních situacích a kontextu organizace. Naučit se využívat měření / metriky / KPI pro podporu principů CSI. Naučit se efektivně komunikovat a aplikovat organizační změny v oblasti zlepšování. Získat 3 body pro získání certifikátu ITIL Expert, který vyžaduje celkem 22 bodů.

Místo konání, termíny a ceny

Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Místo konáníČíslo termínuTermín
Čas
Kurzovné
bez DPH
včetně DPH
PoznámkaPřidat do košíku
Tento kurz nemá aktuálně vypsán termín 25 860 Kč
31 291 Kč
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín

Délka kurzu

16 vyučovacích hodin ve 2 dnech

Obsah kurzu

Výchozí znalosti

Kurz je určen pro držitele certifikace ITIL v3 Foundation.

Pomůcky pro účastníka

AutoCont stránky používají cookies. Pokračováním dále souhlasíte s použitím cookies.