ITIL Continual Service Improvement
Cíl kurzu
Seznámit podrobně účastníky formou certifikačního kurzu s procesy a principy fáze Continual Service Improvement (CSI) - pochopit principy kontinuálního zlepšování, aktivit a vazby na další fáze životního cyklu služeb. Získat 3 body do certifikačního schématu pro získání titulu ITIL® Expert.
Místo konání, termíny a ceny
Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín
Místo konání | Číslo termínu | Termín Čas | Kurzovné bez DPH včetně DPH | Poznámka | Přidat do košíku |
---|---|---|---|---|---|
Tento kurz nemá aktuálně vypsán termín | 33 860 Kč 40 971 Kč |
Délka kurzu
24 vyučovacích hodin ve 3 dnech
Obsah kurzu
- Introduction to CSI.
- CSI principles - CSI and organizational change, Ownership and accountability, CSI register, Service level management and CSI, Knowledge management and CSI, The Deming Cycle, Service measurement, Governance.
- CSI process - Purpose, objectives and scope of 7-Step Improvement Process.
- CSI methods and techniques - Gap analysis, Benchmarking, Service measurement, Scorecards and reports, Balanced Scorecards, SWOT analysis, Creating ROI.
- Organizing for CSI.
- Technology considerations.
- Implementing CSI.
- Challenges, critical success factors and risks.
- Certifikační zkouška.
Výchozí znalosti
Kurz je určen pro držitele certifikace ITIL v3 Foundation.
Pomůcky pro účastníka
- ITIL Continual Service Improvement - materiál. V ceně kurzu.
- Certifikační zkouška je zahrnuta v ceně kurzu.