ITIL 4 Foundation
Cíl kurzu
Cílem kurzu ITIL 4 Foundation je seznámit účastníky s moderními metodami řízení IT služeb, s terminologií, která je mezinárodně používána napříč všech IT oddělení. Seznámíte se s klíčovými koncepty ITSM, jak ITSM zlepšuje kvalitu práce v IT, dozvíte se jak využít moderní praktiky pro řízení a provoz IT. Dále se účastníci seznámí s ITIL 4 modelem řízení IT služeb a jak tento model podporuje moderní technologie a způsoby práce v IT. Kurz ITIL 4 Foundation si klade jediný cíl: Připravit Vás důkladně k certifikační zkoušce ITIL 4. Kurz je určen pracovníkům oddělení ICT, vedoucím projektů, manažerům jakosti, ředitelům pro strategii a všem zájemcům o certifikace Foundation Certificate.
Místo konání, termíny a ceny
Místo konání | Číslo termínu | Termín Čas | Kurzovné bez DPH včetně DPH | Poznámka | Přidat do košíku | |
---|---|---|---|---|---|---|
Brno Sochorova 23 | 0519025 |
2019-03-11T00:00:00
2019-03-12T00:00:00
11. - 12.3.2019 9:00-17:00 |
19 860 Kč 24 031 Kč |
ITIL 4 Foundation | ||
Praha Líbalova 2348/1 | 0219060 |
2019-03-18T00:00:00
2019-03-19T00:00:00
18. - 19.3.2019 9:00-17:00 |
19 860 Kč 24 031 Kč |
ITIL 4 Foundation |
Délka kurzu
16 vyučovacích hodin ve 2 dnech
Obsah kurzu
- Klíčové koncepty service managementu.
- Hlavní principy.
- Čtyři dimenze service managementu.
- Účel a komponenty "value stream" a jejich vzájemná propojenost.
- Aktivity "value stream" a jejich vzájemná propojenost.
- Účel a hlavní pojmy 18 ITIL praktikami.
- Hlubší seznámení s nejpoužívanějšími 7 ITIL praktikami.
- Závěrečný oficiální certifikační test vedoucí k mezinárodně platnému certifikátu.
Výchozí znalosti
Žádné.
Pomůcky pro účastníka
- ITIL V4 Foundation - materiál. V ceně kurzu.
- Certifikační zkouška je zahrnuta v ceně kurzu.