IT manažer

ITIL Service Strategy

Cíl kurzu

Seznámit podrobně účastníky formou certifikačního kurzu s procesy a principy fáze service strategy (SS) – Strategy management for IT services, Service portfolio management, Financial management for IT services, Demand management, Business relationship management. Získat 3 body do certifikačního schématu pro získání titulu ITIL® Expert.

Místo konání, termíny a ceny

Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Místo konáníČíslo termínuTermín
Čas
Kurzovné
bez DPH
včetně DPH
PoznámkaPřidat do košíku
Tento kurz nemá aktuálně vypsán termín 33 860 Kč
40 971 Kč
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín

Délka kurzu

24 vyučovacích hodin ve 3 dnech

Obsah kurzu

Výchozí znalosti

Kurz je určen pro držitele certifikace ITIL v3 Foundation.

Pomůcky pro účastníka

AutoCont stránky používají cookies. Pokračováním dále souhlasíte s použitím cookies.