Helpdesk specialista

ITIL 4 Foundation

Cíl kurzu

Cílem kurzu ITIL 4 Foundation je seznámit účastníky s moderními metodami řízení IT služeb, s terminologií, která je mezinárodně používána napříč všech IT oddělení. Seznámíte se s klíčovými koncepty ITSM, jak ITSM zlepšuje kvalitu práce v IT, dozvíte se jak využít moderní praktiky pro řízení a provoz IT. Dále se účastníci seznámí s ITIL 4 modelem řízení IT služeb a jak tento model podporuje moderní technologie a způsoby práce v IT. Kurz ITIL 4 Foundation si klade jediný cíl: Připravit Vás důkladně k certifikační zkoušce ITIL 4. Kurz je určen pracovníkům oddělení ICT, vedoucím projektů, manažerům jakosti, ředitelům pro strategii a všem zájemcům o certifikace Foundation Certificate.

Místo konání, termíny a ceny

Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Místo konáníČíslo termínuTermín
Čas
Kurzovné
bez DPH
včetně DPH
PoznámkaPřidat do košíku
Praha 0220081 9. - 10.11.2020
9:00 - 17:00
19 860 Kč
24 031 Kč
Brno 0520040 30.11 - 1.12.2020
9:00 - 17:00
19 860 Kč
24 031 Kč
Praha 0220082 7. - 8.12.2020
9:00 - 17:00
19 860 Kč
24 031 Kč
Praha 0220083 21. - 22.12.2020
9:00 - 17:00
19 860 Kč
24 031 Kč
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín

Délka kurzu

16 vyučovacích hodin ve 2 dnech

Obsah kurzu

Výchozí znalosti

Žádné.

Pomůcky pro účastníka

AutoCont stránky používají cookies. Pokračováním dále souhlasíte s použitím cookies.