Helpdesk specialista

ITIL® 4 Foundation

Cíl kurzu

Cílem kurzu ITIL® 4 Foundation je seznámit účastníky s moderními metodami řízení IT služeb, s terminologií, která je mezinárodně používána napříč všech IT oddělení. Seznámíte se s klíčovými koncepty ITSM, jak ITSM zlepšuje kvalitu práce v IT, dozvíte se jak využít moderní praktiky pro řízení a provoz IT. Dále se účastníci seznámí s ITIL® 4 modelem řízení IT služeb a jak tento model podporuje moderní technologie a způsoby práce v IT. Kurz ITIL® 4 Foundation si klade jediný cíl: Připravit Vás důkladně k certifikační zkoušce ITIL® 4. Kurz je určen pracovníkům oddělení ICT, vedoucím projektů, manažerům jakosti, ředitelům pro strategii a všem zájemcům o certifikace Foundation Certificate.

Místo konání, termíny a ceny

Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Místo konáníČíslo termínuTermín
Čas
Kurzovné
bez DPH
včetně DPH
PoznámkaPřidat do košíku
Ostrava 0122066 20. - 22.4.2022
9:00 - 17:00
16 900 Kč
20 449 Kč
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín

Délka kurzu

21 vyučovacích hodin ve 3 dnech

Obsah kurzu

Výchozí znalosti

Žádné.

Pomůcky pro účastníka

AutoCont stránky používají cookies. Pokračováním dále souhlasíte s použitím cookies.