ITIL® 4 Foundation
Cíl kurzu
Cílem kurzu ITIL® 4 Foundation je seznámit účastníky s moderními metodami řízení IT služeb, s terminologií, která je mezinárodně používána napříč všech IT oddělení. Seznámíte se s klíčovými koncepty ITSM, jak ITSM zlepšuje kvalitu práce v IT, dozvíte se jak využít moderní praktiky pro řízení a provoz IT. Dále se účastníci seznámí s ITIL® 4 modelem řízení IT služeb a jak tento model podporuje moderní technologie a způsoby práce v IT. Kurz ITIL® 4 Foundation si klade jediný cíl: Připravit Vás důkladně k certifikační zkoušce ITIL® 4. Kurz je určen pracovníkům oddělení ICT, vedoucím projektů, manažerům jakosti, ředitelům pro strategii a všem zájemcům o certifikace Foundation Certificate.
Místo konání, termíny a ceny
Místo konání | Číslo termínu | Termín Čas | Kurzovné bez DPH včetně DPH | Poznámka | Přidat do košíku |
---|---|---|---|---|---|
Tento kurz nemá aktuálně vypsán termín | 19 860 Kč 24 031 Kč |
Délka kurzu
16 vyučovacích hodin ve 2 dnech
Obsah kurzu
- Klíčové koncepty service managementu.
- Hlavní principy.
- Čtyři dimenze service managementu.
- Účel a komponenty "value stream" a jejich vzájemná propojenost.
- Aktivity "value stream" a jejich vzájemná propojenost.
- Účel a hlavní pojmy 18 ITIL®.
- Hlubší seznámení s nejpoužívanějšími 7 ITIL® praktikami.
- Závěrečný oficiální certifikační test vedoucí k mezinárodně platnému certifikátu.
Výchozí znalosti
Žádné.
Pomůcky pro účastníka
- ITIL® 4 Foundation - materiál. V ceně kurzu.
- Mezinárodní certifikační zkouška AXELOS je zahrnuta v ceně kurzu.
- Kurz je dodáván akreditovaným školicím střediskem Q4IT s.r.o.
- The ITIL® 4 Foundation courses on this page are offered by Q4IT ATO of AXELOS Limited. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.