Helpdesk specialista

ITIL Service Transition

Cíl kurzu

Seznámit podrobně účastníky formou certifikačního kurzu s procesy a principy fáze service transition (ST) – Transition planning and support, Change management, Service Asset and Configuration Management (SACM), Release and deployment management, Knowledge management. Získat 3 body do certifikačního schématu pro získání titulu ITIL® Expert.

Místo konání, termíny a ceny

Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Místo konáníČíslo termínuTermín
Čas
Kurzovné
bez DPH
včetně DPH
PoznámkaPřidat do košíku
Brno 0519051 30.9. - 2. 10. 2019
9:00 - 17:00
33 860 Kč
40 971 Kč
Garantovaný termín
Praha 0219105 7. - 9. 10. 2019
9:00 - 17:00
33 860 Kč
40 971 Kč
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín

Délka kurzu

24 vyučovacích hodin ve 3 dnech

Obsah kurzu

Výchozí znalosti

Kurz je určen pro držitele certifikace ITIL v3 Foundation.

Pomůcky pro účastníka

AutoCont stránky používají cookies. Pokračováním dále souhlasíte s použitím cookies.