Helpdesk specialista

ITIL Service Design

Cíl kurzu

Formou certifikačního kurzu podrobně seznámit účastníky kurzu s procesy a principy návrhu služeb (SD) – Service Level management, Catalogue, Availability, Capacity, Security, Supplier, Continuity Management. Získat 3 body do certifikačního schématu pro získání titulu ITIL® Expert.

Místo konání, termíny a ceny

Tabulka je v mobilním režimu a lze posouvat doleva a doprava
Místo konáníČíslo termínuTermín
Čas
Kurzovné
bez DPH
včetně DPH
PoznámkaPřidat do košíku
Praha 0219104 23. - 25. 9. 2019
9:00 - 16:30
33 860 Kč
40 971 Kč
Mám zájem, ale nenašel jsem vhodné místo konání nebo termín

Délka kurzu

24 vyučovacích hodin ve 3 dnech

Obsah kurzu

Výchozí znalosti

Kurz je určen pro držitele certifikace ITIL v3 Foundation.

Pomůcky pro účastníka

AutoCont stránky používají cookies. Pokračováním dále souhlasíte s použitím cookies.