Internetový marketing - maximalizace úspěšnosti
Cíl kurzu
Jednodenní kurz doporučujeme každému, kdo chce začít s podnikáním na internetu nebo již na internetu podniká a chce zvýšit své obraty. Cílem kurzu je seznámit prodejce s nástroji pro podporu nových i stávajících projektů a naučit je, jak maximalizovat efektivnost svého webu nebo e-shopu. Kurz je vhodný pro nové i stávající projekty, které potřebují podpořit své aktivity online marketingem, pro prodejce, kteří chtějí svůj byznys podpořit také v online prostředí nebo chtějí najít vhodné propojení on/offline. Kurz je vhodný pro sféru B2B i B2C. Účastníci se během jednoho dne seznámí se světem online marketingu. Naučí se orientovat v online prostředí a umění podpory projektů z hlediska obsahové strategie, SEO, PPC, remarketingu, bannerové reklamy, e-mailingu apod. Účastníci se rovněž naučí optimalizovat svůj web nebo internetový obchod pro vyhledávače a taktéž se dozví praktické informace o uživatelském testování. Během absolvování kurzu získají posluchači informace renomovaných odborníků. Po jeho skončení budou mít kvalitní informace o tom, jak maximalizovat úspěch internetového projektu.
Místo konání, termíny a ceny
Místo konání | Číslo termínu | Termín Čas | Kurzovné bez DPH včetně DPH | Poznámka | Přidat do košíku |
---|---|---|---|---|---|
Tento kurz nemá aktuálně vypsán termín | 3 390 Kč 4 102 Kč |
Délka kurzu
6 vyučovacích hodin v 1 dnu
Obsah kurzu
- Content strategie (copywriting, newslettery).
- Online marketing (SEO, PPC, remarketing, bannerová reklama, e-mailing).
- Zvyšování návštěvnosti (optimalizace nákupního procesu, provoz, konverzní cíle, Google Analytics).
- Uživatelské testování (A/B testování, heat mapy, úpravy webu).
- Dotazy účastníků.
Výchozí znalosti
Základní znalost internetu a jeho prostředí.