Podmínky k přihlášení
MicrosoftPartnerLogo VueLogo

Podmínky k přihlášení

  1. Kurz je obsazován dle pořadí došlých objednávek.
  2. Doporučujeme odeslat objednávku nejpozději deset dnů před začátkem kurzu. Po tomto termínu je možné přihlásit se na základě telefonické domluvy nebo e-mailového dotazu.
  3. Po odeslání objednávky přijde na emailovou adresu kontaktní osoby zpráva s rekapitulací celé objednávky. Objednávka je přijata ke zpracování.
  4. Do dvou pracovních dnů od odeslání objednávky posílá pracovník klientského servisu na email kontaktní osoby informace o úspěšném zařazení na školení (potvrzení termínů, údaje k platbě, případně další upřesnění ke školení). Při platbě nezapomeňte uvést variabilní symbol, který obdržíte v tomto potvrzovacím emailu.
  5. Věnujte pozornost také objednávce studijních materiálů na přihlášce. U většiny kurzů jsou studijní materiály již zahrnuty v ceně školení.
  6. Vyhrazujeme si právo zrušení termínu z důvodu nenaplnění kurzu. Nabídneme Vám nový termín nebo možnost konzultace. Kurzy jsou zpravidla pořádány pro šest až dvanáct účastníků.
  7. V případě naplnění kurzu Vám nabídneme nejbližší náhradní termín.
  8. Nemůžete-li se kurzu zúčastnit, lze poslat náhradníka.
  9. Stornovací podmínky při zrušení účasti:
    Objednaný kurz je možné bezplatně zrušit nejpozději 7 dnů před jeho zahájením. Nabídneme Vám jiný termín nebo Vám vrátíme peníze na Váš účet. Zrušení 3 až 6 dnů před zahájením kurzu - 50 % z ceny kurzu. Zrušení méně než 3 dny před zahájením kurzu - 100 % z ceny kurzu.
  10. Společnost AutoCont CZ a.s. je plátcem DPH s DIČ CZ47676795. Daňový doklad (fakturu) obdržíte poštou nebo emailem ihned po připsání platby na náš účet.
AutoCont stránky používají cookies. Pokračováním dále souhlasíte s použitím cookies.